Sõbralt Sõbrale Nõustamiskeskuse
teenuse osutamise tingimused ja kord ning kaebuste lahendamine
1. Üldtingimused
Teenuste osutajaks on Sihtasutus Sõbralt Sõbrale, registrikood 90008471, e-post noustamiskeskus@sobraltsobrale.ee, aadress Koskla 18, Tallinn (edaspidi Sihtasutus).
Nõustamisteenuseid osutavad professionaalsete erialateadmiste ja oskustega (või vastavat haridust omandavad) psühholoogid, hingehoidjad, paari- ja pereterapeudid, juristid, sotsiaaltöö spetsialistid.
Nõustajatel on oma töö kvaliteedi tagamiseks õigus konsulteerida teiste Sihtasutuse spetsialistidega ja osaleda supervisioonis. Sellisel juhul tagatakse kliendi andmete anonüümsus.
Pakume individuaal-, paari- ja perenõustamist nii eesti kui inglise keeles.
2. Broneerimine ja tasumine
Broneerimine toimub veebivormi kaudu.
Nõustamise eest tasutakse enne broneerimisel vastavalt hinnakirjale või soodustusele.
Kui kohtumine tühistatakse vähemalt 48 tundi enne kokkulepitud aega, saab aja ümber tõsta või tagastatakse tasu.
Hilisemal tühistamisel tasu ei tagastata.
3. Konfidentsiaalsus
Kõik kliendi isikuandmed ja nõustamise sisu on konfidentsiaalsed.
Erandiks on olukorrad, kus seadus kohustab infot avaldama (nt kui on oht kliendi või kellegi teise elule ja tervisele).
Nõustajad võivad arutada juhtumeid supervisioonis, kuid säilitades konfidentsiaalsust.
4. Kliendi õigused ja kohustused
Kliendil on õigus saada professionaalset ja austavat kohtlemist.
Klient võib nõustamissuhte igal ajal lõpetada.
Klient kohustub tulema kokkulepitud ajaks ja tasuma kokkulepitud tasu.
5. Nõustaja õigused ja kohustused
Nõustaja osutab teenust oma professionaalse pädevuse ja kutse-eetikakoodeksi kohaselt.
Nõustajal on õigus katkestada kohtumine, kui klient ohustab turvalisust või käitub sobimatult. Sihtasutusel on õigus mitte teenindada alkoholijoobes või muu meelemürgi mõju all olevat klienti. Sel juhul loeb Sihtasutus Teenuse aga siiski osutatuks ning Klient kohustub maksma 100% teenuse hinnast.
Nõustaja annab kliendile teada, kui teema ületab nõustamise piire ning vajab arstiabi või muu spetsialisti sekkumist.
6. Andmete töötlemine
Broneerimiseks ja arveldamiseks kogutakse kliendi nimi, kontaktandmed (telefon/e-post) ja vajadusel isikukood.
Andmeid hoitakse turvaliselt ning neid kasutatakse ainult nõustamisteenuse pakkumiseks.
Andmeid säilitatakse vastavalt kehtivale andmekaitse seadusele (GDPR).
7. Teenuse piirangud
Nõustamine ei ole erakorraline kriisiabi ega psühhiaatriline ravi.
Kriisiolukorras tuleb pöörduda viivitamatult erakorralise meditsiini osakonda või helistada hädaabinumbrile 112. Vaimse tervise toe saamiseks on võimalik pöörduda ka ohvriabi kriisitoe telefonile 116 006 või hingehoidu telefonile 116 123.
8. Tagasiside ja kaebused
Tagasisidet või kaebusi saab esitada e-posti aadressil noustamiskeskus@sobraltsobrale.ee
Kõigile kirjalikele ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 15 päeva möödudes ettepaneku või kaebuse registreerimisest. Kirjalikke ettepanekuid ja kaebusi menetleb sihtasutuse spetsialist koostöös sihtasutuse juhatuse liikmega, kaasates asjasse puutuvaid isikuid.
9. Tingimustega nõustumine
Broneeringu kinnitamisel loetakse klient käesolevate tingimustega nõustunuks.